"10 minute!"

Hallåååå!!!:D:D:D:D Jenn här igen!!
okej fråga mig inte rigtigt var jag varit men jag har liksom varit i trans några dar, sådär lite lagom borta och dett gjorde att jag helt enkelt inte har skrivit något. Måste bara såga Förlåt allihoppa jag är hemst ledsen för detta avbrott! Ska nog inte hända igen :) Men det e skitsamma för nu är I'm  back in bussiness och ni kommer få veta allt dom händer i mitt mycket intressanta liv :)

Jag kom faktiskt att tänka på våren idag och så kom jag att tänka på min konstiga tran och jag kom fram till att det var som med en fjäril...alltså när larven gör en löitten puppa och sedan kommer den ut som en helt underbar fjäril. Ja och här är jag en underbar fjäril...om jag får bestämma en mycket råsa fjäril!

Efter plugget idag gick jag hem till T. Jag kan säga att vi hade det mycketmycket trevligt utan att avslöja förmycket ;P Ja sedan åt T och jag middag sådär för nån timme sedan...vi gick faktiskt ut och åt eller om man kan kalla det ut^^ Det ligger nämligen en pizzeria bara nere i hörnet och där åt vi. Det är en mycket trevlig pizzeriabar ...med pizzabagare som roppar att pizzan e klar om "10 minute!" Det e verkligen jättemysigt och lite annorulnda i gemfört med de flashiga ställena man e van vid. Fast jag tog såklart ingen pizza...reminding! formen beach 08! men den var mycket god...var deras specialare :)...

efter detta tog T och jag en prommenad inte lång men ändå en prommenad...något jag faktiskt inte e särskilt förtjust i men idag var det verligen en härlig kväll!

men nu måste jag lämna skrivandet T roppar på mig...jag sover såklart hoss honom :) vill alltid bo här får se hur det går med övertalandet av mina päron :S

love /Jenn


Kommentarer
Postat av: victoria

svar:
haha, vad skönt att jag inte är den enda då! :)
Tack detsamma! :)

2008-04-16 @ 21:20:14
URL: http://vikkys.blogg.se
Postat av: carro

Hej tänkte kolla om du hade lust att kolla in på min blogg och säga vad du tycker om den. Om den är bra som den är eller om det är något man kankse kunde ändra.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram Carro

2008-04-16 @ 21:32:33
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: ne SATC kan man alltid hoppa in i :D

2008-04-17 @ 17:50:32
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0