?+?+?+?= mig och Frida

Hej Allihopa!

Idag har varit en mycket fin dag! Jag oxh frida började dagen med att vara duktiga och gå till skolan! tro det elller ej^^men det e sant. Vi hade Bertil och han var lika mycket pessimist om livet som vanlijt och överöste oss med läxor. Han tror seriöst att jag och frida kommer att lära oss typ något som kallas pq forlmeln ich något om k-värden till imorron. hallåå seri!!! Stackars Bertill har stora sociala problem :(

Sen var det lunch...men Frida och jag drog och träffade T och A för att ta en fika/lunch. Jag ska förklara för er som e tröga  vad fika/lunch är! Jo, jag tog bara vatten för formen...så ovius^^. Frida var mycket busig och tog en kaka oxå! och killarnaåt riktig lunch...fast det kan de göra när de lägger ned ganska mycket tid på gymmet för beach-08.

Efter det pallade inte Frida och jag gå tillbaka till skolan så vi drog hem till V. För V hade studiedag som typ vanligt^^^. För att vi skulle kunna ligga och vräka oss i hans solstolar på hans jättestora terass och brevid hans enorma pool. Det var riktigt nice där låg både jag, Frida och V ett bra tag och lapade sol...för vem e så dum att den går i skolan när det är det här vädret och man kan ligga och steka!!!^^ Så vi låg där med var sinmn drink i handen (som faktiskt tömdes och fylldes på ganska flitigt under de timmarna ;P).

V tog oss sedan och bjöd oss på middag, mycket god! Blev oxfilee i marinadsås och mycket god bakad potatis inkluderat en enorm sallad. Vi ska nog inte tala om desseren den var läskigt god! Så jag och Frida åt trotts beach -08...men det var den tog värt så gott som det va! Tack såååå mycket V, du vi älskar dig såå!

image24    image25  +   + image26 = JAG OCH FRIDA!

Time to go!
love /Jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0