okej, jag erkänner...

okej, jag erkänner väl då carro. den här veckan har jag pluggat. men vad fan ska man göra när de där jävla småskitarna (lärarna) ger en en massa plugg! man har fan inget val! jag har verkligen försökt att skita i det, men dom hotar för fan med spec. lärare! och dit är det fan bara losers som går!

men nej, inget pluggande ikväll såklart. jag menar, jag är ju fortfarande jag. och jag sitter INTE hemma en fredagkväll! så nu ska jag ut och visa mina solbrända ben för världen!
love
Frida

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: vad var det för en konstig fråga? Jag får väl fota vad jag vill, eller? majoriteten gillar mina bilder, om du tycker jag fotar konstiga saker så behöver du inte kommentera!

2008-04-27 @ 09:30:03
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0