Alla

Idag e det fredag och alla vet ju att det e början på varje helg och alla vet att alla helger innerhåller fest. Så dags att bör ha helgen med en fest. Jupp just nu håller jag, Frida och C på att gör oss i ordning. Jag sitter här och skriver och Frida är i ducshenoch C lägger makeup'en.

Så vad har hänt idag då. det började med att Frida och jag sulle in till stan och gå runt lite, sedan fick C reda på det och sedan D och där efter K ooch så vidare och det slutade med att hela gänget åt lunch. så vi åt lunch vi två någonting. Vi åt i kungshallen, mycket onyttigt men mycket gott :) Efter det skillde vi oss från killarna för de skulle alla hem till H och vi hade lust med en riktig shoppingrunda. Så jag, Frida, N, D, L och C ...hela gänget<3...strosade en lång stund i affärer och handlade upp den del pengar, but it was no big deal :)

så nu har vi alla en fin outfit för ikväll :) Hinner inte skriva mer jag måste hinna platta mitt hår. Tänkte kör rakt på idag ;)

Love is! /Jenn

Kommentarer
Postat av: a.k

det är lite narcissist varning på er blogg måste jag dock påpeka.



men fuck jäntelagen. eller hur!?

2008-08-08 @ 20:15:04
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Vad är det som ser B ut ? :P

2008-08-11 @ 22:12:05
URL: http://paddepluttskrutt.blogg.se/
Postat av: Jenn

Haha fuck allt som inte e som jag vill ha det! :D

2008-08-15 @ 14:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0