Lika känd som Gossip Girl?

hej alla underbara!
jag satt precis framför datorn och chattade med alla mina kompisar, vilket är ansträngande eftersom datorn plingar hela tiden och man har ingen tid att göra något annat, och kom på en sak. jag är bara tvungen att dela med mig till er vad jag kom på: jag och Jenn är precis som Gossip Girl!!! utan att skryta, men vi är snygga, har en massa killar och går på fester hela tiden. och dessutom har vi en blogg som alla läser. finns det några skillnader? jag tror inte det. så alltså är det som att just du just nu läser gossip girls blogg, fast i stockholmversionen. coolt va?

love u all!
//Frida


Kommentarer
Postat av: Linnea

är nate snygg eller vad?!

2008-08-07 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0