okänd regnkyssare

hej älsklingar!
först något tråkigt: vilket väder! det bara regnar och regnar och regnar, kan inte gud eller vem det nu är som bestämmer över vädret förstå att det förstör håret! jag har suttit inne typ hela dagen, eller sovit snarare. det finns inte så mycket annat att göra en sån här dag.
sen något mysigare: min dörrklocka ringde plötsligt och okänd stod utanför dörren. jag bara informera om att det blev lite mysigt kyssande (och kanske mer, men det avslöjar jag inte) i regnat. tack för att du gör regnet till något bättre än bara regn! (kan bara tillägga att jag var tvungen att stå framför spegeln i 1 timme efter det och fixa till mitt hår. gud, sluta pissa!)

vill ta en minut att tack till alla mina underbara vänner! utan er skulle jag inte ha något att leva för! äskar er!

love
Frida

ps. jag vet vem okänd är, men eftersom han bara är känd av mig och Jenn föredrar jag att hålla honom hemlig:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

älskar dig oxå frida så himla mycket! och dig med Jenn!

ni är bäst!!!!



pussipuss<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-08-06 @ 16:30:35
Postat av: Daniella

tack sötisar :) love ya to :*

2008-08-06 @ 21:18:58
Postat av: Linnea

älskar er över allt annat! men nu MÅSTE jag bara få veta vem denna okänd är!

love linnea

2008-08-07 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0