Operah

hej igen!
idag vaknade jag upp med en  baksmälla, jag fattar inte jag brukar ju klara dem så bra, but not this time :( så jag slöade till mig och låg kvar i sägen hos Frida  ända till kl 13 då masade vi oss tillslut upp och åt lunch. sedan chillade vi framför tv med två filmer såg Moulin Rouge så himla romantisk nästan för mycket! och så såg vi Ice Age, ja vi finade till oss med den men den är såå sjukt rolig!! Haha :)
efter det kände vi att vi hade lust att träna, men tvärr var inte våran personliga tränare ledig idag så att han kunde ta oss, vilket jag tycker e jätte dårlig stil! Ja varför har man liksom en personlig tränare om han inte kan vara personlig? Så jag och frida tog oss till gymet och sprang på löpbandet alldeles själva. På tv'n gick det Operah så det gick bra att träna, det var dock ett ganska tråkigt avsnitt men psykologen dr Wiess men bättre än ingen Operah alls.
jupp and here we are frida och jag och vi gör oss iordning för ännu en lång galen natt!

charp body love / Jenn

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja usch ja.. och man blir så avundsjuk :(

2008-08-20 @ 16:37:21
URL: http://metrobloggen.se/staroufsa
Postat av: Siri Molin

sv: haha ja det är ju verkligen inte snyggt :P

2008-08-20 @ 16:40:23
URL: http://sirimolin.se
Postat av: MaDeLiÑo

Jasså. Men alla kanske inte är miljonärer och har råd med snygga svindyra skor... eller har intresse att gå omkring i Scholltofflor, haha.

2008-08-20 @ 17:04:05
URL: http://madelino.blogg.se/
Postat av: Daniella

haha allt var galet värre igårnatt!! :D

älskar er <3

2008-08-20 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0