skola = sola utan k

hej alla älsklingar! idag var ingen bra dag, idag började skolan. ååå, vad trevligt att se er tillbaka allihopa! fuck you, jag vill ha lov! vad är det för mening med att komma tillbaka till den där jävla skolan, det enda vi gör är ju bara att göra ingenting. så låt oss gå! jaja, idag var det bara en timme innan plågan var slut, så vi drog ut på lite höstshopping som tröst. alltid lika underbart att komma hem med fulla shoppingbagar. och såklart senaste skvallret, hörde ni att anders och marina har gjort slut? kom igen nu tjejer, det är bara att satsa hårt! en sån snygging är inte singel varje dag! men akta er så att jag inte tar honom först!

måste bara tillägga att eftersom det nu inte länge är fint väder och man vill hålla sin bränna fräsch var vi på solarium. när det är skola ska man sola, så är det bara. annars vet jag fan hur man står ut.

tack Jenn för att du gör mitt liv värt att leva! du har grym stil bruden!
lots of love
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0