Pannkaker

Hallååå Jenn här!

Vad e det för en dag ida? jo det e en ganska bra dag. Eftersom man inte kan spendera en hel dag ensam! så åkte jag  till Frida ganska tidigt på morronen. var kanske där kl 12 el nått ( man måste ju få i alla fall lite av sin skönhetssömn!(inte för att jag behöver den)) juppi så var det och när jag huttrande klev in ser jag min ängel! och inte nog med det hon har dessutom fått sin mamma att laga pannkaker till frukost åt oss! Jag vet inte hur länge sedan det var vi åt pannkaker till frukost!! Jag kanske borde försöka lära mig att steka pannkaker....ne jag  kommer säkert att ha andra som kan göra det åt mig.

aja efter det har vi spenderat hela dagen med vårt egna lilla minispa....det var så mysigt!! Vi badade bubbelbad (med salt och olja i för huden såklart :) )sedan fixade vi håret med inpackningar, naglarna med nagelack. Jag valde en vanlig fransk mannikyr för det passar så bra på mina naglar! och frida tog ett rött nagelack mycket fint :D ja och så fortsatte hela våran dag fram till nu med en massa små skönhetsprylar. vad gör man inte för en mysdag!

   fina va? :)


ja sen vill jag påminna er om vår fina visningsbild! det tog tid innan Frida och jag kunde bestämma oss vad vi skulle ha för bild...men då V sagt att vi hade väldigt snygga ben, för det har vi...och det e fler en han som sagt det, så tog vi den här bilden :)

så en liten del av oss till er!

Love ya /Jenn

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Å tack :D Haha nej inte jag heller, förstår inte att jag faktiskt överlevde.



Åh, nu blev jag sugen på pannkakor! Mmm. Ska nog försöka få min mamma att göra några till min frukost imorgon.

2008-08-06 @ 22:08:26
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du intresserad av gratis presentkort på exempelvis Kicks ? Klicka på denna länken och bli medlem här:http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5959

2008-08-07 @ 12:33:47
Postat av: Frida

Svar: Haha.. Jag också ><

2008-08-07 @ 16:35:05
URL: http://fridafashion.blogg.se/
Postat av: a.k

Haha, det var faktiskt så att dety fanns lite varmt vatten kvar i ledningarna, så jag antog att det skulle bli varmare om jag spolade ett tag, men det blev det inte. Helt dum i huvet är jag inte ;), haha...



Fan vilken femavfemtoastersdag, pannkakor och minispa på en och samma gång. Gosh :D

2008-08-07 @ 16:43:40
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Linnea

hur kan det komma sig att ni alltid har en massa mys för er själva? vi då?!

älskar er!

linnea

2008-08-07 @ 17:49:43
Postat av: Jenn

sry honey :( lovar att du får va med nästa gång!



pussi <3<3<3

2008-08-07 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0