One night in Paris

OMG! Sry! Alltså det har varit såå mycket nu. Asså mitt liv är så fullt att jag inte änns hunnit skriva HÄR på min älskade blogg. De här dagarna har varit så crazy.

Det hela började med att jag och Frida har vår årliga Fida och Jenn dag för att fira att vi är de bästa och att vi har kännt varandra så läng. Så till Frida hade jag köpt ett jätefint halsband, dock var det bara från guldfynd...pinsamt I know...men jag fick chans att öka på presenterna till henne lite senare. Jaja halsbandet till henne var bara såå fint! JA och så får jag min present...dte är en jättestor låda men en stor råsa rosett, råsa som e min favo färg :) Aja jag öppnar och där i hittade jag bara en massa papper men tillslut hittr jag et lite kuvert och jag bara what!! Sedan öppnar jag kuvertet och ni kan inte gissa vad som låg där i? Två flygbiljetter till Paris!!! åååå Frida du e bara bäst!

Så det var bara att dra upp på rummet och packa och åka till Arlanda. vårt flyg gick nämligen bara ngon timme senare. Både Frida och Jag tänkte oss för och packde så lätt vi kunde för när vi kommer hem efter all shopping så kommer det väga en del :P Så vi flög till Paris och checkade in på Hotel Lancaster. Det var jätte fint där :) allt detta på en och samma måndag!!!

Ja på tisdagen blev det shoping, shoping, fika och shoping :P Fast inget LaFayette idag det blev bara en massa enkel affärer, men det blev en del fina inköp. När vi sedan senare på eftermiddagen satt och fikade i lobyn träffade vi några killar och vi satt  och fkade ett tag. Jätte trevliga killar :)  från england btw Men i alla fall tillslut när vi skulle gå frågade de om vi ville hänge med ut senare och det ville vi såklart! Så det  blev en kul och galen natt för mig och frida, nattclubbarna där e helt galna Haha precis som jag och Frida! Som tur e vaknade vi i alla fall upp i vårt eget hotelrum ;) men om vi var ensamma när vi vakna är vår ensak :P

Onsdagen börjde med en lite frukost, för denna dagen blev det sevärdigheter. Vi åkte både till Effeltornet, Sacre Coeur och Louvren. Så vi såg MonaLisa :) snacka om en besvikelse...den var varken snygg eller stor som vi trodde efter allt man hört i skolan om den tavlan.

Tosagagen var vår sista heldag i Paris därför blev det mer shoping. Nu blev det som bara e ett måste när man e i Paris Galleries LaFayette! det var så sjukt stort mycket större än vad jag mindes det, jag har vart där som liten. Så där blev det timmar av shoping, men lite krångligt var det för det var så sjukt mycket folk. Asså det var lixom som en flod av människor och hade man väl kommit in i floden kom man inte ut! :S Aja allt slutade bra men mång kassar :D Efter allt detta blev det lite chill på rummet och sedan en Galen Natt I Paris med några heta passionerade kyssar i månljus vid havet...nja nästan ta bort månljuset och havet så stämmer det.

Idag var det sedan bara att masa sig upp och proppa ned allt man köpt i väskorna. Både Frida och jag fick betala extra för att våra väskor vägde för mycket, vilket vi typ redan hade räkna ut :P

Och nu är vi hemma igen! Tillbaka i vår härliga vardag! Tillbaka hoss er!

paris passion love /Jenn

Galleries LaFayetteFrukostLouveren, MonaLisa

Sry att det inte e fler bilder men jag glömde kameran! Har bara några som jag tagit med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad härligt jag önskar nästan att jag inte var i Spanien så att jag kunde varit med er istället! ;) pussis<3<3<3

2008-08-18 @ 12:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0