café 60

Hej alla glada bloggläsare! Idag var jag, Jenn, C och N på 60, som vanligt. Det är så många små bord och mysiga stolar där. man kan bara sjunka ner i stolarna och typ somna. Om ni är intresserade drack jag en latte och åt en liten bulle istället för en hallonpaj, måste ju tänka på beach 08! Vi satt och snackade om den galna helgen i flera timmar, och C berättade att hon hade strulat med den där snygga killen i trean. Han med halvlångt, mörkt hår och bruna ögon, ni vet säkert vem jag menar, han är ju fan den snyggast jag vet! Men man vet ju aldrig, hon var ju packad som vanligt så det kan lika gärna ha varit någon annan. D:s fest i lördags var ju bara helt underbar, tack älskade D! det var fan bästa festen på länge! Hon hade tagit dit några sjukt snygga killar också, och vi hade lite roligt kan man ju säga. Kan tyvärr inte berätta vad vi hittade på, jag vill ju inte att hela plugget ska veta! Nu blir ni lite nyfikna va?

Jenn och T försvann i början av festen upp till D:s rum och sen såg jag dom inte på hela kvällen. Det kan ju också bero på att jag var lite upptagen, men jag har hört att dom hade det riktigt mysigt där uppe. Eller hur Jenn?


Btw satt det några otroligt söta killar vid fönstret idag på 60. Jag och C flörtade lite, jag mest med den blonda. Fast C tyckte att brunetten var sötast. Nästa gång ska vi fan flörta på riktigt, dom såg ut att behöva leva livet på rätt sätt. Dom var lite oskyldiga, men så mycket roligare att göra dom till badboys då. För badboys kommer dom att vara när jag är färdig med dom! Mums, längtar till det ögonblicket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0