C'est MOI!!!

Hej på er alla, änyligen är det min tur att skriva!!! Ber sååå mycket om ursäkt att jag inte hunnit skriva tidigare, but I'm a busy person!!! Haha
Aja nu är det sportlov! och det betyder ju en massa härliga dagar, lediga från fängelset (det såkllade skolan). Och var gör en tjej som jag när jag är ledig. Beskriver det enkelt Sover Umgås Pojkvän Fest Sova Umgås osv om och om igen haha bästa livet.
Så först hade jag en jättenice helg. Som började redan freda kväll med en jättenice fest, skulle jättegärna berätta vilka som var där om jag bara kunde minnas. Vissa tig lite hårt, Frida vet det oxå ;)! Och eftersom jag skriver nu så lyckades jag komma hem hel och ren :D Lö fortsate sedan med lång shopping, tror dock att jag sate strätt på lite för mycket pengar :S men det är ju inte mitt fel att allt ser bra ut på mig!^^
Fikade sedan på 60 såklart, niceigaste stället i stan :P
Löda kväll och Sönda spendrarde jag med T, han är bara för söööt! :D Frida och D tror jag drog på nån fest som vanligt på kvällen, tror H följde med men det var K som fixade allt. Vad skulle vi göra utan dig K vår egen lilla langare :P. Jag hade det i alla fall väldigt mysigt me T, ni får inge ditaljer för något privatliv måste man ju få ha! Men jag kan säga att det var väldigt nice haha
Nu är det ju måndag I'm home och softar, får se vad jag hittar på ikväll. Tänkte kanske ta det gansk lugnt och komma hem vid 2 elle nått. Vi drar ju till Åre i morron. men tro inte att ni blir utan info nu för jag har ju sådan där 3G täckninge eller nått, dom gör att jag kan var ute på internett med min laptop. haha ses!

Love / me

Kommentarer
Postat av: K

haha najjs att jag får vara med i er blogg också! Men vadå lagngare^^...hehe förstår inte vad ni menar ;)

2008-02-25 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0