Tudeluu!

hej! vi är två tjejer som ska börja blogga:) vi ska skriva om oss, våra vänner och allt som händer i 08-land. eftersom alla andra bloggar så tänkte vi att vi MÅSTE ju bara ha en, och det kommer bli så sjukt kul att skriva. eftersom det alltid händer nått i vårt liv kanske vi inte kommer huínna sriva varje dag, men vi lovar att försöka. vi menar, ni vill väl veta så mycket som möjligt om vårt interessanta liv!

ni nya läsare måste ju veta lite om oss, så här är lite om oss.

(x) tittat rakt in i ögonen på den jag älskar

(x) rökt en cigarett

( ) rökt en cigarr

( ) varit hög

(x) varit full (såklart! Daa...)

(x) hånglat/kysst någon av samma kön (det bästa någonsin :P)

( ) blivit dumpad (neee för det vi som dumpar!..haha alltid!)

(x) dumpat någon

( ) fått sparken

( ) varit i ett knytnävsslagsmål (orka RIKTIG catfight)

( ) rymt hemifrån

(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak

(x) blivit arresterad (snatteri... orka betala)

(x) hånglat med en främling (kan tyvärr inte räkna upp alla för vi vet inte vad de heter haha)

( ) gått på blinddate (desperat?)

(x) ljugit för en kompis

( ) varit kär i en lärare

(x) skolkat

( ) legat med en medarbetare

( ) sett någon dö

(x) haft sex

( ) varit kär i en av mina internet kompisar

(x) varit i NY (bästa shopingen ever)

( ) spytt i en bar

(x) gjort en snöängel

(x) somnat på skolan/jobbet

(x) blivit missförstådd

( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort (jag vet vad du tänker på P, men nej, det har vi inte!)

(x) fuskat på ett prov

( ) haft en Britney Spears-skiva

(x) sovit naken (together)

( ) sagt nej till sex
( ) är homosexuell endast på lördagar (haha)
(x) har dissat någon som ringt på din mobil
( ) älskat i månljus
(x) har hatat dina föräldrar
(x) tagit någon på asset
(x) somnat på golvet
( ) har aldrig druckit öl
(x) har haft tungan i någons öra
( ) gick ut nian med minst ett IG
(x) har strippat i cam någon gång (det har väl alla gjort^^)
(x) skulle kunne ge vad som helst för någonting/någon just nu
( ) varit otrogen (HATA)
(x) hatar mjölk
( ) drömt att jag har haft sex med en/flera vän/vänner
(x) har snusat
(x) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd

c'est tout! you know :)


Kommentarer
Postat av: C

haha tjejer! ni är er allt lika. love you!

2008-02-24 @ 11:22:29
Postat av: K

kan ju bara påpeka att jag är denna någon frida har strippat för i webbcam!

2008-03-21 @ 13:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0