back in buissnes

Hej alla igen Jenn här!
Nu e det tillbaka till vanliga livet i plugget igen. Sååå härligt att träffa alla personer igen. Eller nästan alla, fattar inte vad vissa personer har frö problem! e de bara helt störda i huvudet eller!! blir såå irreterad nu :(
Aja första och andra dagen i plugget har gått bra för både mig och Frida.

Åre var sååå underbart, eller hur Fridis ;-)  Var jätte niccce med all skidåkning och festande. fat dampade på en av vakterna som slängde ut mig och resten av gänget då det tyckte att vi var typ för unga eller nått. Men daa varför släppa in oss från första början då? Ibland undrar man vad de där vakterna täker med. Fast att komma in är ju inga problem när man ser så vuxna ut som vi gör. Och kommer ut gör vi ju tydligen, med hjälp av en sur vakt^^.
Annars har jag typ druckit den godaste drinken i mitt liv!!! Tänk er vodkans styrka och eftersamk tillsammans med söt red bull och lite mjölk. Smakade typ nästan chai-latte fast med vodka så man blev lite rolig. :-D  Hatar de som säger att mjölk inte är gott tillsammans med sprit! DET ÄR JÄTTE GOTT!

Så nu back in buissnes eller hur det stavas...borde verkligen bli bättre på engelska. Annars kan jag ju inte lyckas i LA^^. Så plugget borde väll rulla på...snart lov igeni alla fall bara 3 veckor kavar. räknar redan ned!

love/ Jenn

Kommentarer
Postat av: C

hej tjejer! måste bara hålla med om att det var tjockt i åre! längtar till nästa lov så vi kan festa dygnet runt igen!

2008-03-04 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0