bakis någon?

enligt dom kristna är väl det här dagen då alla borde ta det lugnt och göra ingenting. jag menar, långfradagen. var det inte då jesus hängde på korset? shit the same, vi är lediga i alla fall. nu är det lov! inget annat än fest i över en vecka! det startade såklart igår, sjukt drag hemma hos nån hora. vet inte vem det är och festen var väl ganska lam när vi kom dit, men det ändrades snabbt. vi kom fan inte hem förän 6 i morse. så vad fan gör jag uppe nu? svaret är enkelt: släktträff. man kan tro att sånna som jag slipper det, men det gör vi inte. eller inte jag i alla fall. fast jag har i alla fall lyckats tjata till mig att slippa imorgon, då jag istället ska softa med Jenn. du vet, vi ska ha sådär mysigt som bara vi kan. innan vi drar ut på kvällen såklart. V ska ha fest hemma då, och med tanke på hans hus kan jag inte vänta. han bor ju för fan i det största hus jag någonsin sett! Go V! kommer bli riktigt drag där! och ma kan ju alltid hoppas att O shows up, är liten sugen på muskler... yummie! nej, nu måste jag visst dra innan jag får utegångsförbud. visst, jag kommer ut ändå, det är inte det, men det är bara så jobbigt att behöva anstränga sig när man inte egentligen behöver. åh, nu ska jag spendera en heldag med släkten. bakis. lycka till mig!
/Frida


Kommentarer
Postat av: C

hej gumman! hur blev din helg med släkten? låter som ett tråkigt sätt att spendera sin helg, så du kan ju ringa mig när du kommer hem så kan vi säkert hitta på nått!
call me and miss u!

2008-03-24 @ 19:11:45
Postat av: Frida

carrooooooooooooooo! saknar dig så sjukt mycket älskling! jag ringer dig ikväll, du kan ju komma till Jenn!
love you!!!

2008-03-24 @ 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0