En helt vanlig dag... NOT!

okej, efter jenns senaste halvdragna inlägg känner jag att jag måste vara lite seriös. för er som vill veta sket det sig på matteprovet, men jag fick 15 poäng i alla fall, ett från IG.
så, nu ska jag berätta vad som verkligen hände.  jag gick till skolan (eller okej, jag sprang) och kom som vanligt försent. jag hade tråkiga, meningslösa lektioner hela dagen och åt äcklig skolmat. eftersom det var en helt vanlig dag, alltså boring, så gick jag och jenn och fikade för att muntra upp oss lite. när vi kommer ner till T-centralen för att åka till rådmansgatan kommer det fram en kille till oss. medellång, lockigt, brunt hår. ganska ful faktiskt. han börjar snacka med oss och frågar hur gamla vi är (18, man vet ju aldrig vad han vill) och en massa konstiga frågor. tillslut kommer tåget, äntligen, och vi säger att vi måste gå. vet ni vad han säger då? jo, han vill att vi ska göra ett MODELLJOBB åt honom! skit i tåget baby, det kommer ett till! han säger att han jobbar på en modellaguentur och söker unga modeller!!! så, han får självklart våra nummer, såd eet är bara att vänta på att han ska ringa! du och jag jenn, FOTOMODELLER! det här är fan en av de bättre dagarna det här året. tänk om några månader, då kommer det sitta stora affischer på alla bussar på oss i skitsnygga kläder och höga klackar. vi kommer få gå på alla stureplansfester med alla som betyder något. kan livet bli bättre?
/Foto-Frida

Kommentarer
Postat av: C

är det sant!!!...faan vad svartsjuk jag blir... åå vill oxå! men är såå glad för mina älsklingar :D

2008-03-21 @ 11:22:36
Postat av: H

haha tjejer, eller hur att det hände! vi har hört tillräckligt med skitsnack från er!

2008-03-21 @ 13:12:18
Postat av: Frida

okej, tro oss inte då. du får väl se om du blir bjuden på våra kändisfester i vår då!

2008-03-21 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0