en ledig måndag

Jenn här! ida e det måndag haha en ledig måndag :-P. idag har jag bara chillat runt med T. Min lilla underbara T!!! <3<3<3<3<3<3<3<3 okej nu blev jag lite sentimental. aja vi hade i alla fall jätte mysingt vi hara bara legat i sängen hela dagen. sedan är T bara så bra på att kyssas men det är ju inte så konstigt va faan han har ju lärt sig av ett proffs....MIG eller hur honey ;-) . av vem jag har lärt meg av då? Ingen jag var naturbegåvning redan från början...vissa föds ju med det ...utseendet...atityden...and some more you know ;-)
Vi såg några filmer oxå...Dirty dancing, x-men och the day after tommarrow. de var ganska nice. fast dirtydancing påminde mig lite förmycket om min bakfylla...fast den e fin.image2

Igår var det sånt jävla drag kommer inte ihåg ver eller med vem...men det var nice. var ganska fri då T inte kunde vara med. Fick desutom de godaste drinkarna. det är därföt T inte ska vara med allt blir mycket billigare då. E man själv blir man ju bjuden på allt behöver knappt betala en ända krona för hur mycket sumsmums som hälst :-P. Aja pallade inte så länge så drog nån gång vi ett då jag inte pallade att försöka gå till söder där T har sin lägenhete.image1
det är nänligen så att T nästan har en helt egen lägenhet! e nämligen så att hans päron har köpt den åt honom så att han har någon stans att bo när han flyttar sen. Men har har nästan redan nu flyttat dit fat hans päron gillar det inte. men vi gör! ;-) en lägenhet för oss själva säger vi inte precis nej till!! ^^
Jag längtar såå tills jag kan "bo" hos T...mina päron är inte så förtjusta att jag sover där så mycket det tycket att T kan komma till oss istället. jag säger bara: HA vilket skämt, keep on dreaming morsan och farsan!

så vad blir det av mig! den som lever får se!!!HAHAHA
love /Jenn
               image3

Blev en del sådana här! Love It <3

Kommentarer
Postat av: C

så rätt med drinkarna man ska vara själv så att man blir bjuden ;P
Men Jenn du får bara inte göra slut me T ni är ju jätte gulliga tillsammans! och då kanske jag ta honom ;P skojjja bara!
pussisar

2008-03-25 @ 17:06:35
Postat av: H

haha snygg bild på päronen :P

2008-03-26 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0