får man ju ta solen till sig iställlet

image9Vill vara här! I Mexico!!!
ååå E är i Moxico!!! Jag e så svartsjuk! :-( vill också utomlands med sol, bad och massa snyggingar :-D. Jag vill också bli brun fatta vad brun E kommer att vara när hon kommer hem på måndag efter två veckor! jag gått folk tvåå veckor i Mexico. själv får man ju ta solen till sig själv då man inte kan ta sig själv till solen. För inte tänker jag gå runt som vilken blek svenne som hällst.^^ så det var bra att su skrev E och påminnde mig om att jag måste beställa en solarie-tid :-D
image10

Sedan undrar jag vad Linnea och Gustav håller på med! Asså de är inte bra för varandra...de passar helt enkelt inte. Ena dagen sitter de och e puttinutt gulliga med varandra för att nästa dag vägra att prata med varandra :-S Jaja det e i alla fall jobbigt för alla omkring dem att hela tiden först höra hur urgullig Gustav e och hur sexig Linnea e i underkläder för att sedan få värsta utlägget hur gustav är ett jävla svin och Linnea en hora. Jag säger bara hallååå vi vill och orkar inte veta eller bry oss! *Suck* då var det sagt.

Sedan pratade jag med Frida ordentligt. Hon e i "lite" trouble :-/ Så jag ska hjälpa henne. Men hon e nog snart tillbaka!

What happens next? You never know!
love /Jenn

Kommentarer
Postat av: E

men gumman! ar du sa avundsjuk? party every night! ill tell you later!
te quiero guys!

2008-03-29 @ 22:53:48
Postat av: C

du ska bara veta hur avundsjuk jag är på dig E! haha, det är kul det här med att vi inte ger ut våra namn! :)
love u!

2008-04-01 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0