jag dööör!

hej alla bloggläsare! måste bara skriva av mig lite, jag dööör av allt plugg! fattar inte lärarna att man kanske har något bättre för sig än att sitta och plugga? nej, verkar inte som det. i alla fall inte Bertil. han kan "gömma sig bakom en papperskorg" eller vad det nu är han brukar säga. schysst att ha prov första veckan efter lovet också. nej, jag ska inte bara klaga, lovet har ju faktiskt varit underbart (kommer inte ihåg så mycket, men ändå, love it) och det är ju snart lov igen, så det är väl ganska chill. har också bestämt att jag bara får fika 4 ggr i veckan, gör av med lite för mycket pengar. sure, farsan betalar typ allt, men han börjar bli lite sur nu. och enligt honom finns det viktigare saker att göra än att fika. han vet ingenting, som alla gamlingar.
glöm inte: fest på fredag! A fyller ju 17! we'll be there!
/Frida  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0