Pink love /Jenn

hej igen Jenn här!
jag lever whoho! :-P aja igår blev riktigt lyckad hos V. var ingen röjfest men ändå :-) det var ett cocktail-party. var enkelt, först kom T och hämtade mig. han var sen med 15 min! ja enhel kvart!! hallåå T jag har inte tid att vara sen och inte följa min tidsplanering. Så PGA T! blev hela kvällen förskjuten med en 15 min!!!

aja fter det bsvängde vi förbi Frida, C, D och hämtade dem...vi stannade alla på vähen till V hos langar K för att fixa påfyllninge och pipor för kvällen. När vi kom fram till V's jätte villa och då menar jag jättevilla det är ju snrare att slott! aja när vi kom innanför dörren bjöds vi på jätte söta shots i min favofärg råsa :-D.
resten av kvällen blev dans, dricka, pipa och en massa skitsnack. var inga nya människor dock...det var faktiskt ganska skönt att inte behöva bekanta sig med folk utan att redan veta vad folk gå för. Vilka som däckar direkt, vilka som är slampor och vilka som är desperata eller e upptagna.  frida höll sig för en gångs skull faktiskt i närheten av mig hela kvällen...måste höra med henne om det har hänt något :-S för hon brukar inte precis vara den som drar sig för att ta det hon vill ha ;-)

Aja så nu ska jag möta upp Fridis och så ska vi dra och fika på 60. Bästa hörnfiket säger jag bara! Så då blir det väll en del snack. och sedan shopping för hela slanten! jag måste verkligen uppdatera min gaderob!! måste ju hänga med i modet...funderar på att köra personalshoper igen någon gång...fast jag hittar det jag vill ha bra by my self. aja se ya!
image8
Pink love /Jenn

Kommentarer
Postat av: E

heeej tjejer! maste bara saga hur mycket jag saknar er, men ni forsar inte hur underbart det ar har i mexico! party every night baby! och jag ska inte glomma de heta grabbarna. love you!

2008-03-27 @ 02:50:11
Postat av: V

inget röjparty? vad säger du Jenn? mina fester är ju alltid röj!
och föresten tycker jag att ni har misslyckats litte med den här blogen, det är ju bara "C" och "D" som komenterar...

2008-04-01 @ 16:00:58
Postat av: C

vad fan är det här för nertrackning! deras blogg ÄGER! bara för att du inte kan stava till blogg!

2008-04-01 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0