Stockholm älskade Stockholm

efter mitt livs värsta helg  mitt i ingenstans med världens mest boring släkt är jag äntligen tillbaka i stockholm! hem ljuva hem! jag fattar verkligen inte hur folk faktiskt kan tycka att det är kul att hänga runt med släkten och inte göra ett skit i flera dagar? hur kan ni människor? okej, det här är allt jag gjorde i helgen:

·sov

·åt

·tittade på TV

·spelade sällskapsspel


det låter kanske inte så farligt för er, men det var det! tänk er att sitta instängd i ett kallt litet ruckel med ingenting annat att göra än att tvingas att spela fia med knuff med sina gamla hörselskadade släktingar? då tänker ni kanske att man får i alla fall sova och titta på TV, det är väl i alla fall inte hemskt. men jodå, jag blev väckt 8 varje jävla morgon för "familjefrukost" och på TV:n finns bara kanal 1, 2 och 4. roligt? svar: NEJ! inte ett jälva piss!
första kvällen tog jag min tillflykt till mobilen, men inte ens det kunde jag få göra. tror ni inte att morsan TAR MIN MOBIL? JO! "då umgås du inte med familjen. du får tillbaka den när du kommer hem" var anledningen. så jag satt där, inspärrad, ursinnig och kall hela helgen istället för att röja hemma i stockholm.

nu är jag i alla fall hemma, och jag ska så snart som möjligt iväg till Jenn och föra. bästa händelsen på länge, vi får verkligen hoppas att kvällen blir lyckad! men varför skulle den inte bli det?
/Frida

Kommentarer
Postat av: D

Stackars stackars dig!!! Hur kan de bara göra så!

2008-03-25 @ 17:08:46
Postat av: K

va fyfaaan vad oschysst! kulle jag aldrig låta mina föreldrar göra.
pöss

2008-03-26 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0