The night med Frida

Har precis vaknat eller precisi och precis typ en timme sedan. det var en så jävla grym natt!!! Frida det e du och jag och partyparty!!! det hela började med att frida kom hem till mig och vi åt lite. det är inte för att vi inte kan dricka på tom magen hallåå såklart man är härdad. menmen vi var helt enkelt hungriga. först blev det laxmacka med lite gräddfil avokado och gravad lax med toppad med typ färsk gräslök. Mumms eller hur frida? vi kunde ju helt enkelt inte hålla fingrarna i styr :-P
aja sedan blev det varmrätt, en enkelt ungsstekt oxfilee med klyftpotatis. blev även dessert men den hoppade vi för vi var ganska mätta. haha ja jag var 1 och 72,5 hahaha nä skojja bara:-P Men i alla fall så sparade vi desserten så det blev frukost  i stället. fruktsalad med vaniljsås. lätt vaniljsås, man måste ju tänka på formen inför beach 08!^^

Jupp så då fixade vi oss i ordning. Jag fönade håret så att det fick en massa härlig volym bland alla lockarna. Makeup'en blev inte så komplicerad bara en ljus fondation, brunpuder, maskara, vit och svart eye-liner och ljus vit ögonskugga mellan ögat och näsroten. den vita eyelinern i ögat och sedan ett kraftigt mörkt streck under ögat med den svarta. meycket snyggt och mycket enklet. gick även på ett par blodröda läppar med vaselin utanpå. bästa knepet säger jag bara fins inget som får läpparna att se så fylliga ut som vaselin. I Love Vaselin...det kan ju vara bra på andra sätt också...för de som har problem alltså!^^ Aja kläningen blev den här himelsblå kläningen och mina favorit skor från Victoria Sekret. Älskar VS!!! :-P Till det hängde jag en snygg guldkedja runt halsen. en svart söt kofta över det så att det inte blir så bart och kallt när man ska hem sedan.
image4image5JAG
Frida blev också jättesnygg precis som alltid! ;-P Hon tog den här svarta kläningen från ginatricot och ett par snygga high-heels. Frida gick dock för en lite naturligare look än jag...när det gällde makeup'en...men även det jättesnyggt!
image7image6FRIDA
Så hur blev kvällen då! Jo den gick utmärkt!!! Var ingen fin hemmafest igår utan vi drog ut på klubben. Som vanligt var det inga problem att komma in. I alla fall inte för oss...ser ju ut som man gör så är det plättlätt. Ja väl inne var det inga problem med att få drinkar...var faktiskt mer drag än vanligt. Men inget går upp emot deras roda sametsoffor de e sååå nice! Så där var vi resten av kvällen. skaffade några nya kontakter, umgicks och hade allmänt roligt :D .drog oss sedan tillslut hemåt. och vaknade som sagt för någon timme sedan...inte så stor bakfylla dock för någon av oss :):)

får se vad som händer ikväll...tror att det e fest hoss V igen! Älskar dig och dina fester V!!!

love /Jenn


Kommentarer
Postat av: Anonym

"ett par blodröda läppar med vaselin utanpå", är det en fnaskblogg detta?

2008-11-13 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0